Werkwijze en tarieven

We starten altijd met een kennismakingsgesprek bij jou thuis. Daarin vertel jij me waar je mijn hulp bij nodig hebt, we bekijken de kamer(s) waar je hulp wilt en ik laat jou weten wat ik hierin voor je kan betekenen. Samen onderzoeken we of jouw vraag en mijn aanbod op elkaar aansluiten en of je je op je gemak voelt bij mij. Dat werkt wel zo prettig.
Dit gesprek duurt ongeveer een uur.

Wanneer we besluiten dat we samen verder gaan, plannen we een datum (of meerdere) waarop we samen aan de slag gaan in jouw huis.
Deze opruimsessies duren max. 3 uur.

Tijdens zo’n opruimsessie gaan we samen aan het werk met uitzoeken/sorteren/herinrichten met als doel zoveel mogelijk jouw ideale plaatje te creëren. Ik vertel je wat de handigste manieren hiervoor zijn, maar jij bent altijd degene die bepaalt of we het ook zo gaan doen. Het is jouw huis, dus het resultaat moet ook zo zijn dat jij je er thuis voelt!
Ondertussen krijg je natuurlijk tips en adviezen van mij en laat ik je zien hoe je ook in de toekomst je kast/kamer/huis opgeruimd kunt houden.

Wanneer we klaar zijn met het opruimtraject, neem ik nog een keer contact op met je via e-mail of telefoon om te horen hoe je ‘nieuwe’ huis bevalt en of je nog vragen hebt. Natuurlijk kun je ook altijd zelf contact met me opnemen wanneer je vragen hebt.

Tarieven

Kennismakingsgesprek € 20,- per uur
Opruimsessie € 35,- per uur.

Binnen Apeldoorn reken ik geen reiskostenvergoeding, parkeergeld wordt wel doorberekend.
Buiten Apeldoorn zijn de reiskosten €0,19 per kilometer.